SNYGG TJEJ!

Fan! Trodde aldrig någonsin att jag skulle ha med Miley Cyrus i min blogg! För jag alltid avskytt henne, på alla sett inom musiken. Hatat hennes fjantiga röst, hennes otroligt dåliga och töntiga låtar. Har helt enkelt inte varit hennes största fan helt enkelt. Idag har nog den värderingen ändrats lite, bara lite.

Såg hennes senaste video på en amerikansk blogg. Det var videon Can't Be Tamed och den är faktiskt rätt cool! Hon känns helt plötsligt mer vuxen och hon har nog aldrig sett så J*VLA SNYGG UT! Hur kan man helt plötsligt bli så fruktansvärt snygg? Låten är faktiskt rätt cool också, tom Christian gillar de! Tror dock att den kan bli svår att göra live, men skit samma!

Videon är cool, låten är helt okey och hon är riktigt snygg i den och gillar råheten i videon & låten!


Miley Cyrus - Can't Be Tamed (2010)





Vad tycker ni?
Håller ni med mig om allt? Kanske bara en punkt? eller inte alls?

Vilket fall som,

HA DE FETT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0