Tripp till Halmstad!

Sitter nu hemma, då Emil skulle iväg och jobba vid halv 8 imorse, nu sitter i soffan med MTV på i bakgrunden och lyssnar på 25 Most Played eller något. Det är Britney, Beyoncé och Lady Gaga för hela racet! Är nog dom som dominerar just nu, men kan det inte komma lite nytt? Jag har nu under morgonen hittat en massa nytt från lite mer okända artister, som kanske inte är lika kända här i Sverige, men utomlands. Dessa låter kommer upp på bloggen någon gång frammåt.

Funderar på att ringa till Mackan och fråga när vi ska åka iväg, kan ju vara bra att veta! Ska till Halmstad och kolla på bio med Ida och Lisa, vet dock fortfarande inte vilken film de blir! ÖVERRASKNING! Vi måste fika, är så sjukt sugen på Espresso House eller nåt liknande!

Nu ska jag ut med min nyhemkommna mor och gå ut med hunden Lexus, ska bli skönt i solen!
Senare idag kommer jag lägga ut ett nytt musiktips, faktiskt en grupp från Australien, de ni!
Jag ska även lägga upp de 5 låtar jag tror på i Eurovision, men det blir senare!

Christian Andersson

Kommentarer
Postat av: Tobias

idag ska jag jobba mellan 15-18 ;) sj?

2009-05-16 @ 11:05:07
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

najs :) bio där elr?



jobbar på ett vandrarhem som ligger vid mig =)

2009-05-16 @ 11:20:00
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Moa

Vad bra att svenskan gick bra för dig, mitt gick väl sådär kom på att jag svarade fel på en fråga, lite synd men, men :).. Förresten äntligen blogg.se nu då ;)

2009-05-16 @ 12:35:18
URL: http://moasamuelsson.blogg.se/
Postat av: Mackan

Sara ska med oxå xD :D o aah de får bli en överaskning :D

2009-05-16 @ 13:19:55
Postat av: V

Kul att du hittade min blogg :)



jag satt oxå och tittade på 25 most played. Det är precis samma artister varje vecka. Väldigt synd!

2009-05-16 @ 14:23:11
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0