Ska en ny sommarplåga anlända?

Har länge hört lite rykten om att en ny låt av en viss "dansande alkohol-användare" ska släppas snart.
Ni sitter nog och undrar vem fan det är jag snackar om, det är DJ Tune såklart! Som var med och gjorde Bag In Da Box, en av förra sommarens sommarplågor! Nu kör han lite eget race, i alla fall i denna låten! Har innan bara hört när han gästade Mix Megapol, men då blev det mer akustiskt, vilket inte ger det sköna beat som han brukar leverera.
Nu när jag letade idag, så hittade jag hela låten och klickade såklart på direkten på länken för att lyssna!
Grejen är, att tror absolut inte att detta är den officiella versionen, för den känns inte riktigt klar än när man lyssnar på det.
Ni förstår vad jag menar om ni lyssnar på den. Dock tycker jag att själva materialet är bra, riktigt catchig refräng som sätter sig i huvudet på dig, den gjorde de på mig i alla fall! I låten sjunger han om en viss tjej som han trånar efter, en viss Annabell(e). Som sagt, tror att med lite mer engagemang och lite mer finslipning på låten, så kan det nog faktiskt bli ännu en ny sommarplåga! Ser det framför mig, alla grillfester, hur underbart glatt folk dansar loss till låten och sjunger med "Annabelle, va gör jag för att fånga dig?.. tra lala" Så, detta jag har här, är alltså en demo kan man säga, så om ni blir lite besvikna, tänk på att förhoppningsvis kommer en färdig version snart till sommar! ;)
Men jag tycker helt klart att de är en klart godkänd låt fastän det inte är klart och ser detta som en sommarhit!

Vad tycker ni? Sommarhit eller ej?

DJ Tune - Annabelle (2009)



Glöm inte att anmäla er i min Frank Dandy-tävling!!!

Christian Andersson

Kommentarer
Postat av: Tobias

Den var psykande bra, lite overklig när han spelade tillbaka när hon sköt en av killarna, men men, dåligt slut :D

2009-05-21 @ 18:55:40
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: pelle

brr... vidrig låt. jag kanske inte är rätt publik ;)

2009-05-21 @ 21:43:18
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Lexie

toooo bad :D vet du vad man gör då? ;) man bakar :D!

2009-05-21 @ 23:29:01
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/
Postat av: Jocke

Finns en bättre proddad version.

http://www.youtube.com/watch?v=MlCJLkjzQaY

2009-05-23 @ 17:03:06
Postat av: Annabell

Den har inte en chans som sommarens plåga 2009.

I år vinner Dj Pish enkelt, here we go gogo om inte svennebananen tar hem det.

2009-05-27 @ 03:33:18
Postat av: Sommarplågan 2009

Nu kommer årets sommarplåga =)



Elov & Beny - Sommarmustasch



http://www.youtube.com/watch?v=ua3pPUo04qQ



Bara till o njuta...

2009-06-07 @ 14:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0