Långhelgen är över

Ja, nu är den över! Dock har den varit väldigt bra! Varit så skön bara. Mor och far åkte iväg till Södertälje för att hälsa på sina kompisar vid torsdag förmiddag. Där skulle dom stanna tills på lördag. På torsdagen städade jag rummet och huset, gick ute med Lexus och bara slappade. Sedan på fredag fixade jag och Mackan inför kvällen, var i Smålandsstenar 2 gånger, för att handla inför festen. Allt inför festen, inkl. mat och frukost till mig och Mackan, kostade det 605 spänn! Helt lagom tycker jag! Själva festen blev faktiskt lyckad! Lite kort bara, de fleste hade åkt vid 1, men det var kul så länge det varade i alla fall.
Vi gjorde bål och den var fruktansvärt god faktiskt, absolut nåt jag ska använda mer, kan man nog använda som drink med.
O på eftermiddagen samma dag, så kom jag och Mackan på att de kunde ju vara nice med en massa is, för det är ju gott att ha! Vi fyllde 10 st ispåsar med vatten och la det i frysen! Tror ni inte att vi total glömde att de låg där i? Dagen efter tittade vi in i frysen och där låg alla ispåsarna! Pappa blev dock glad för nu slipper han fixa med de, så någon nytta har de ju gjort.
Som sagt, lyckad kväll i alla fall och tackar alla som kom och gjorde kvällen till vad den blev!

Tillbaks till skolan igen, bara att bita och köra de ja, 3 sista veckorna? Helt sinnes, har gått i gymnasiet i 1 år redan, kan inte riktigt fatta de än? Det har gått så SJUKT fort, roligt, men fort! Kanske är skönt? För ibland har det varit en jävla bitch om man säger så och ibland har det varit helt underbart! Tur att man har den bästa klassen då! Så nu ska jag bara kämpa i och göra grymt bra ifrån (som jag brukar) och sedan ta ett 10-veckor långt lov, med gott samvete, det är jag värd!

Tävlingen håller på ända tills 00:00 inatt, så ni som inte har anmält er, det finns fortfarande chans att vinna! Har fått in en hel del bidrag, riktigt roligt att se! Kanske blir fler tävlingar i framtiden, med ännu bättre priser!
För er som sagt som inte har anmält er, titta in här ----> Frank Dandy-tävlingen!!!

Christian Andersson

Kommentarer
Postat av: H A N N A

Låter som en härlig helg :) vad går du för program på gymnasiet?

2009-05-25 @ 16:30:06
URL: http://ninjaalma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0