Äter frukost på altanen och njuter av solen

Ja, visst lät de skönt va? och kan meddela dig om att det är fruktansvärt skönt! Hoppas att de håller i sig tills ikväll, då jag ska ha lite fest! Vore skönt och kul om de kunde vara någorlunda varmt och kanske lite sol, så man kan sitta på vår stora altan och bara chilla. Man brukar känna sig lite nervös, eller nervös kanske inte är rätt ord, men lite stressad och orolig innan man ska ha fest, men så känner inte jag. För jag bara känner att de kommer bli kanon och jag vet att de som ska komma, inte ställer till med något, utan bara är där för att ha en jävligt rolig kväll! Får se hur lyckat de blir, men hoppas på de bästa såklart!

Kommer bli dålig uppdatering nu, särskillt idag och kanske imon!
Är så mycket att fixa nu inför ikväll!
Men ha det underbart allihop och ha en grym fredag!

Christian Andersson

Kommentarer
Postat av: johanna

finns inget härligare än att sitta ute i solen och äta frukost :) hur blev festen förrsesten? :) lyckad?

2009-05-22 @ 11:14:25
URL: http://jlohlin.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Synd att jag inte kan komma! :/



sv; Jaha okej :D

2009-05-22 @ 13:15:59
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Sabi

Skulle också vilja äta frukost på altanen! Men man har ingen! Haha, vad händer hoss dig i helgen?

2009-05-22 @ 21:16:13
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0