Näst sista spanskalektionen någonsin, UNDERBART!

Ja, känner mig hur glad som helst! Min sista spanskalektion är imorgon, ska bli så fruktansvärt skönt att inte läsa nåt annat språk än Engelska frammåt. Inget mer böjning av verb, inga difftongerade verb, ingen mer förvirring i ser/estar, INGET SÅNT!!!
Sen att vi dessutom bara går tills på torsdag är ju helt freakin underbart! Ska ta det skitlugnt nu i början på lovet och bara leva. Träna lite, lira lite tennis och bara vara med familj/kompisar. Hur ser min sommar ut annars? Ska faktiskt till Liseberg på lördag med boysen, blir nog någon/några trippar ner till Malmö, jobba lite, träningsläget i Halmstad, midsommar i Halmstad, Maskeradfest nere i Malmö och en massa annat förhoppningsvis. Hoppas på en grym sommar och de lär de bli med allt de roligt jag ska göra och att jag får göra det med världens bästa familj och lika bra vänner är ju fan inte helt fel? ;)
Nu ska jag slutföra min NÄST sista spanska lektion, kan inte säga det nog!
Ha en bra start på dagen!


Christian Anderrson

Kommentarer
Postat av: JENS

Jag tänkte tipsa om en spännande kampanj som drar igång idag. Det är en tävling mellan nio europeiska länder och som avslutas med en final i London den 7 juli, där man har chans att vinna 10.000 euro och en dejt med artisten September.



Man deltar genom att gå in på www.thelastcall.tv och anmäla sig. Där kan man också ladda ned en Beat Dj Widget att använda på t.ex. sin blogg, MySpace eller Facebook. Under 48-timmar gäller det att få så många vänner som möjligt att svara på Septembers meddelande som skickas ut via verktyget. För varje svar får man en extra poäng. De tio bästa kommer att ingå i Team Sweden och får åka till London och delta i finalen den 7 juli, som är ett 24-timmars dansmaraton på klubben 02 i London. Som deltagare i Team Sweden får du en resa till London (med alla utgifter betalda) och en ny Samsung Beat DJ telefon.



Besök gärna www.thelastcall.tv och se om det är något för dig. Det är ju ett trevlig sätt att marknadsföra sin blogg om inte annat.



Hör av di om du vill ha bilder på September, ljudfiler etc. för publicering på din blogg.



/JENS

2009-06-08 @ 11:29:49
Postat av: Mikaela

sv: Japp :)

2009-06-08 @ 15:50:38
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: H A N N A

Blir nästan lite avis, själv går man ju inte ut förrn på fredag.. :)

2009-06-08 @ 16:00:57
URL: http://ninjaalma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0