Het låt just nu!

Här är en låt som jag tipsade om för typ 3 månader sen på min gamla blogg, då jag sa att det skulle bli en megahit!
Och visst hade jag rätt? Spelas flitigt över världen och har ganska nyss slått sig in i Sverige, framförallt på TheVoice.
Är enligt mig en skitbra låt faktiskt, skön RnB-Pop! Grym och intressant trio med, som består av:

Den superfräscha pop-sångerskan Keri Hilson, skönsångaren NeYo och rapparen Kayne West!
Dessa tre framför låten "Knock You Down"
Som sagt, riktigt skön låt som kommer hålla länge.



VAD TYCKER NI OM LÅTEN?
EN HISS ELLER DISS?
KOMMENTERA OCH SÄG VAD DU TYCKER!

Ha de fett allihop!

Christian Andersson

Kommentarer
Postat av: sofie

Hiss! :D

2009-06-11 @ 08:20:57
URL: http://sowfiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0