God grillmat väntar med Emil respektive familj!

Vi har nu spelat tennis, och ja, gick la inte åt mitt håll precis! Är nåt som har fastnat och vill inte försvinna! Dock spelar Emil som aldrig förr, kul för honom, mindre för mig.. Skolan har la gått bra, gick bara till 1 idag, vilket var skönt! Hade svenskaprov sista lektionen och var det lättaste provet jag gjort under min gymnasietid, helt sinnes! Så tror verkligen på ett bra betyg, MVG faktiskt. Hur ser morgondagen ut? Ska till Halmstad en sväng med Mackan och där ska vi träffa Ida & Lisa och gå på bio!
Vet dock inte vilken film, men blir säkert kanon! Kanske hinner fika lite med, skulle vara trevligt att kunna snacka lite med tjejerna också! Var ett tag sen man såg dom. På kvällen där får vi se vad det blir, händer säkert nåt trevlig. Söndagen kommer gå åt till att plugga, bara att göra det sista nu innan sommarlovet kommer. Ska maxa nu, så att slutbetygen blir bra! ;)

Nu ska jag duscha och sedan blir de som jag sa innan, GOD MAT! 

Christian Andersson

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Haha, jag trodde det var någon annan som skrev det först jag ba what? xD haha :D

2009-05-15 @ 19:35:40
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Lizzy - Här finner du allt!

Ok, vad kul.. Men jag tycker du ska fortsätta att skriva för det är ännu mer intressant att läsa killars, för de finns inte så många intressanta killar som har blogg faktis!

Jag har bara haft min blogg i typ 1 månad så jag är faktis hyfsat nöjd med min :)



www.MercedesBeeenz.blogg.se



www.MercedesBeeenz.blogg.se



www.MercedesBeeenz.blogg.se



// Liiiizzzzyyyy :) Its My Name!

2009-05-16 @ 09:10:18
URL: http://mercedesbeeenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0