Onödig skoldag, Mackan och Pizza!

Idag var la ingen supernödvändig skoldag precis! Hade 3 lektioner, därav var bara 1 av dom som var en hel lektion, där vi bara fikade och tittade på film. De andra 2 lektionerna var ungefär 15-20 mintuer långa, vilket gjorde att vi slutade tidigt.
Åkte då hem till Mackan som har varit ledig idag, jävla fusk för honom! Vi slappade, köpte lite godis och tittade på film!
Sedan beställde han pizza hem till familjen och jag till mig själv, så kom jag hem lagom till fotbollen, som gick förvånatsvärt bra! Visserligen är la inte Malta ett sådant "JÄTTE-motstånd", men endå! 4-0 är ett bra resultat. Riktigt kul och skönt att Zlatan fick göra mål, kanske höjer hans målsinne i Landslaget, förhoppningsvis! Tror dock att Sverige får det svårt att ta sig vidare...

Imorgon slutar jag 1:an och ett långt, härligt sommarlov väntar. Dock känns det inte riktigt som sommarlov (Citerar Mackan).
De han sa stämde verkligen, de känns inte så somrigt, då vädret här nere i Småland är SKIT som vanligt. Sen ringer man till systern min och där är det fint! ALLTID FINT VÄDER I MALMÖ OCH HALMSTAD, MEN FAN INTE HÄR I SMÅLAND!
Därför vill jag bo typ i Monaco, Kanarieöarna eller Los Angeles där det är varmt, JÄMNT! Men, Sverige har la sin charm också. ;)

Christian Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0