Fredagkväll - UNDERBART!!!

Jag älskar verkligen fredagkvällar, för då är de helg = ingen skola! Dagen har endå varit okej, fastän vi har vissa lärare som har låg IQ, inga namn nämda. Nu är de helg och framförallt lov nästa vecka! Ska bli riktigt nice!

Just nu sitter jag och tittar på när Robin värmer upp här på tvn, jag ska se på när han krossar spanjoren idag!
För er som inte vet vad jag snackar om pratar jag om tennis och om Robin Söderling som alldeless strax ska spela sin kvartsfinal i Stockholm Open!

Robin Söderling efter vinst vid Franska Öppna 2009

 

Nu servar han sin första serv och.... SERVESS!

Kommer med en låt senare ikväll i ett senare inlägg - missa inte detta!
Annars take care så länge allihop!

 

Ha de fett!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0